singelmorsa.blogg.se

Less på singellivet. Söker med ljus och lykta. Säger man så? Söker överallt och ingenstans. Vill hitta personen som jag ska leva med resten av mitt liv!

Det här med att vara naken

Kategori: Allmänt

 
 
Om jag inte var så mesig, skulle jag flytta till en by där man kunde gå runt naken hela tiden.

Tänk att gå runt och storhandla naken! haha. Vilken grej! :) MEN jag skulle nog frysa.. speciellt i kylrummet där mjölk osv finns.. fryser ju där inne när jag handlar med kläder PÅ mig.

Iaf.. jag TRIVS naken. Min kropp är på inga vis SNYGG.. snarare formad efter diverse graviditeter och tuttfixerade bebisar. MEN jag trivs ändå. Jag solar topless när jag är utomlands(där känns det lite mera "anonymt", än att ligga halvnaken på badplats i närheten där "folk man känner" kan komma förbi.. Jag tycker väl på nåt vis att de inte har med mina tuttar att göra ;) Jag vill väl skona dom helt enkelt ;P Folket alltså. Inte titsen ;P
 
 
Här hemma, springer jag runt halvnaken.. ibland även helt naken. Givetvis inte hela dagar, men till å från badrum.. typ. Ibland rotar jag dock runt i kylskåpet i bara trosorna och orkar som inte bry mig i om nån granne går förbi just då och råkar titta in genom mitt köksfönster..

Men med x antal tonåringar här hemma, känns det som jag SKÄMS lite över mitt rakade kön.. och håller därmed för könet de ggr jag springer runt här helt naken.. Det känns som mer OK att ha hår.. iaf som förebild.. ?

När jag ska på gynkoll, är jag aldrig nyrakad.. då har jag låtit håret växa 3-4 dagar innan.. Vet inte varför egentligen.. liksom för att det är "så det ska vara"... ?


Dagens PS: Jag passade på att färga ögonbrynen när jag ändå bara skulle sitta vid datorn. Och som vanligt vid datorn, gick tiden fort. Och mina ögonbryn fick väl "lite" mer färg än vad som var tänkt. Jaja.. det bleks väl om en dag eller två.. ;P
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: