singelmorsa.blogg.se

Less på singellivet. Söker med ljus och lykta. Säger man så? Söker överallt och ingenstans. Vill hitta personen som jag ska leva med resten av mitt liv!

nytt jobb, yes please!

Kategori: Allmänt

Åååh.. Jag orkar inte med dessa jobbnätter längre.. Vill jobba kväll. Vill jobba dag. Kan jobba lite helger. MEN jag vill slippa jobbnätter.
Jag vill få sova i MIN säng.
Jag BEHÖVER få sova i min säng.


Jag vill få ordning på mitt jobbande.. just nu känns allt så rörigt.. känns som jag bara ska vara tacksam för det jag har, istället för att hela tiden spana efter nytt jobb..

Och hur våga släppa det fasta, och slänga sig ut i ovissheten??


Och jag måste lyckas sälja denna lägenhet..
'

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv..

Typ.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: