singelmorsa.blogg.se

Less på singellivet. Söker med ljus och lykta. Säger man så? Söker överallt och ingenstans. Vill hitta personen som jag ska leva med resten av mitt liv!

Slalom och plugg

Kategori: Allmänt

Men vilken sjukt härlig dag detta blev! :) 
 
 Har spenderat närmare 6 timmar i slalombacken.. vädret har varit perfekt och vi var typ dom enda i backen, så man slapp störa sig på folk i backen.. slapp köa till liften.. Underbart!  :)
 
        
  Mitt MÅSTE till veckan, är att ta tag i mitt pluggande.. Plugg på distans och jobba heltid.. Mmm.. kommer ju funka såååå bra för en sån som mig, som inte alls trivs med att plugga OCH gärna skjuter upp saker och ting.. =/  Baaad combination ;-) 
 
 Men jag VILL ju så gärna känna att jag ÄR nåt.. att jag har en UTBILDNING. Det är ju trots allt en liten sorg jag haft i alla år, att jag aldrig haft en utbildning..    
 
 Däremot har jag ju i alla år varit sjukt stolt över att ÄNDÅ alltid haft jobb.. Har inte varit arbetslös en endaste dag i mitt vuxna liv. Och det är väl ändå ganska bra? :) Mitt vuxna liv har varat i 15 år nu. 
 
 Men nu ska det utbildas alltså. Nu ska jag slippa skämmas över att jag inte ÄR nåt. 
           
 Och jag vetefan HUR jag ska klara det.  
 
 När min äldsta fyller 20 (!.. what??) så förväntas min lilla utbildning vara klar. Det är 1,5 år tills dess. 
 
       
 
        
       
 
 

Kommentarer

  • malin säger:

    Var du jungfru du med?
    Känner igen mig såååå väl i det där...

    Haha, jaså det har varit lite dejtande nu? Jag har ju inte kunnat följa dig i din blogg på ett bra tag, så jag antog mest att det var full fart som vanligt ;p

    2013-04-22 | 12:15:10
    Bloggadress: http://hollywoodstar.blogg.se

Kommentera inlägget här: