singelmorsa.blogg.se

Less på singellivet. Söker med ljus och lykta. Säger man så? Söker överallt och ingenstans. Vill hitta personen som jag ska leva med resten av mitt liv!

Så hände det då

Kategori: Allmänt

Äldsta barnet som skolkat sig genom gymnasiet fick idag det (för mig..) väntande brevet från CSN om att haft för stor frånvaro.

Så detta blir ju spännande. Hur mkt ska han tvingas betala tillbaka.

Hur mkt ska Jag tvingast betala tillbaka(bostadsbidraget påverkas ju..)

Jaja.. EN av oss har ju iaf varit förutseende och trott att detta skulle hände.

Den andre av oss har ryckt på axlarna å varit tvärsäker på att man ALDRIG blir återbetalningsskyldig.

Sure. Välkommen till verkligheten.


Ikväll ska jag dansa loss en timme. Innan dess ska bilen besiktas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: