singelmorsa.blogg.se

Less på singellivet. Söker med ljus och lykta. Säger man så? Söker överallt och ingenstans. Vill hitta personen som jag ska leva med resten av mitt liv!

Men oh my!

Kategori: Allmänt

Ibland vet man inte var man får. Ibland får man katastrof. Ibland får man det bästa. Liksom bara sådär. Helt oväntat.

Och sen går man runt och LER stort och fånigt och känner totalt LYCKA.

Det finns HOPP. Jag har bara haft lite otur på slutet och träffat såna som inget kan och inget vet. Herregud, vuxna människor. Såna som inte alls får en att le. Såna som enbart får en att undra.
 
VART har du hittat tjejer som gillar det du ger?!?!

Man ska fan ALDRIG nöja sig med det usla.


Herregud.. min gårdag var FANTASTISK. Haha.. jag bara LEEER! hahaha..

Kommentarer

  • malin säger:

    Haha, du är dig lik ser jag ;)
    Jag är med på dejtingsidor nu, men jag fattar ite hur du orkar och dessutom är ju killar astråkiga at skriva med...
    Men alla bra brudar är upptagna med, så jag får nog helt enkelt köpa mig en kisse tror jag visst hehe ;)

    2013-04-20 | 13:07:17
    Bloggadress: http://hollywoodstar.blogg.se

Kommentera inlägget här: