singelmorsa.blogg.se

Less på singellivet. Söker med ljus och lykta. Säger man så? Söker överallt och ingenstans. Vill hitta personen som jag ska leva med resten av mitt liv!

Klapp på axeln

Kategori: Allmänt

Jag pluggelipluggar. På distans, så jag sitter hemma i min soffa under filt och med min virusfyllda dator i knät.. Jag har boken på min högra sida och massa utskrifter på min vänstra sida. På datorn har jag gjort två "testa dig själv", och fått alla rätt. Testa dig själv 1 innehöll 6 frågor, test nr 2 innehöll 4 frågor. Alla med olika alternativ. Så man kan ju gissa sig till svaren. Om man så vill. Jag behövde dock inte gissa. Behövde knappt kolla i bok eller i papper för att veta vilken cirkel jag skulle sätta min plupp i.

Dessa test är dock bara för egen del. Inget som läraren tar del av. Min lärare sitter för övrigt i Skåne. Proven däremot ser hon, även fast dom är självrättande. Och Uppdragen är det hon som rättar.

Det är lite stök med detta med distans.. jag skjuter gärna upp allt.. men samtidigt är jag rätt pepp. På nåt sjukt vis, längtar jag så starkt in på ett äldreboende.. få spendera dagar och kvällar med gamlingar som smetar bajs på väggarna och är förvirrade och upprepar samma sak femtielva ggr per dag, och aldrig kommer ihåg vad jag heter. Jag längtar efter arbetskompisar. Längtar efter att känna att jag ingår i ett team. Längtar som fan efter ett jobb som GER mig energi. GER mig glädje. GER mig en MåBraKänsla.

Peppelipepp. Nu kör vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: