singelmorsa.blogg.se

Less på singellivet. Söker med ljus och lykta. Säger man så? Söker överallt och ingenstans. Vill hitta personen som jag ska leva med resten av mitt liv!

Sex

Kategori: Allmänt

Jag tänker aldrig sänka mina krav. Det finns så mycket, som jag tycker är så viktigt.. så viktigt att det inte kan liksom prioriteras bort. 
 
 Ibland, så kan tanken fladdra iväg lite... 
 
 
 Det är då jag tänker saker som "men fan.. sexet kanske var så extremt dåligt trots allt..?"  
 
          
    Men sen känner jag en knytnäve i magen. Eller en handflata på kinden. HALLÅ!?! 
 
 
  Sex kan inte bortprioriteras! En tråkig kuk, kommer aldrig bli en rolig kuk. Tråkigt sex, kommer aldrig bli bra. 
 Aldrig!
 
  Jag är glad att jag slår mig själv när mina tankar fladdrar iväg. Jag är glad över den där smällen i magen. Eller på kinden.
          
          Jag är viktig.
 
Jag tycker om mig själv så jävla mycket, så att jag vill ge mig själv det allra bästa.
 
      
 
       
 
           

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ja, man är fan värd det bästa, varför ska man nöja sig med mindre?! :)

    Skitkul med bowling, borde bara komma ut och spela oftare!

    Ha en trevlig kväll nu :)

    2013-04-14 | 17:36:03
    Bloggadress: http://hollywoodstar.blogg.se

Kommentera inlägget här: